ok semestern är faktiskt riktigt slut nu...


i sommar har jag...


...flyttat in i vårt hus som mer och mer blir som vi vill ha det. (Kanske kommer det lite bilder så småningom här på bloggen)

...firat midsommar i carporten

...varit en vända och jobbat på IKEA, där trivdes jag kanon!

...flyttat in i ett nytt rum på kontoret. (Nu har jag alltså mer yta att sprida ut mina pinaler på)

...badat 3 gånger i havet

...planterat 3 blåbärsbuskar

...hängt med de nya grannarna

...varit utan tv, telefon och internet i 35 dagar

...köpt en iphone

...lärt Nelson att cykla

...lärt Nelson att bromsa

...träffat mina underbara vänner mmm.. älskar er!

Här kommer några finisar!









Kommentarer
Postat av: Tilda

LÅter som en ljuvlig sommar, marie!

Skönt att se dig i bloggosfären igen! Ser med förvätnan fram emot bilder från fina fina fina huset ....



Kanske en fika igen, så småningom?

2009-08-19 @ 12:16:06
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com
Postat av: Kompanjonen

Hej du. Fler inlägg tack, vill vi ha! puss ses i veckan!

2009-09-14 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0